- 12.07. 2023 08:07
- Vykonávanie objednávok Doplnkové funkcionality
Elektronický príjmový pokladničný doklad
Do FOXii sme pridali novinku. Priamo v objednávke môžete zákazníkovi vystaviť príjmový pokladničný doklad.
Novú funkciu vytvárania príjmových pokladničných dokladov si môžete zapnúť v sekcii Nastavenia > Všeobecné > Funkcionalita > Umožniť generovanie príjmového pokladničného dokladu
Príjmový pokladničný doklad vystavíte priamo v objednávke v sekcii Položky cenníka/skladu. V tejto sekcii nájdete modrý button PRÍJMOVÝ POKLADNIČNÝ DOKLAD.
Po jeho stlačení sa vytvorí dokument, v ktorom FOXii vypočíta sumu všetkých položiek cenníka, ktoré ste k objednávke priradili. Túto sumu viete dodatočne prepísať. V prípade, že ste objednávke nepriradili žiadnu položku cenníka, systém vystaví doklad s hodnotou 0€, ktorú môžete následne upraviť.
V príjmovom pokladničnom doklade nájdete okrem sumy aj ďalšie polia, napríklad jeho číslo, deň vystavenia, názov klienta, od ktorého je suma prijatá, IČO, IČ DPH, účel platby, meno technika, ktorý hotovosť prevzal, a meno zamestnanca, ktorý dokument schválil. Tieto polia je možné v systéme manuálne prepísať.
Elektronický príjmový pokladničný doklad systém odošle zákazníkovi spolu s výstupným protokolom.
Viac typov dodacích listov
Každý druh objednávky môže mať svoj vlastný dodací list. Ak servisujete rôzne druhy zariadení kazdé môže mať svoj dodací list