Viacdňové montáže a servisy

Nová verzia FOXii umožňuje spravovať aj servisy, ktoré prebiehali viac dní. Pri servise/montáži dlhšej ako jeden deň je vo FOXii možné nastaviť servis ako viacdňový. 

V rozhraní, v ktorom technik vypĺňa dáta o servise, v záložke „Servisný protokol“ je možnosť pridať viaceré dni, časy od-do a poznámky k jednotlivým servisným dňom. 

Priradenie technika

Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť konkrétneho technika zo zoznamu technikov. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach. V objednávke tak môžete napríklad vyplniť, že 24. apríla boli u klienta technici Petr a Ján, obaja od 8:00 do 13:30 a 25. apríla bol u klienta už iba technik Ján, dorobiť posledné úpravy a to od 10:00 do 11:30. Systém Vám vypočíta presný čas, ktorý technici u zákazníka strávili. Všetky tieto údaje vieme zapracovať do výstupného protokolu.

Pridanie atribútu

Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť aj ich atribút, zaradenie do určitej kategórie. V objednávke tak môžete rozkategorizovať čas napríklad na cestovný a pracovný. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach.

Ak nepoužívate náš štandardný servisný protokol, ale máte ho vytvorený na mieru, je potrebné nás kontaktovať, aby sme Vám túto funkcionalitu zapracovali aj na Váš servisný protokol urobený na mieru.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Názov mojej firmy je a robí u mňa
Chcem zistiť o FOXii viac. Kontaktujte ma.
Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.